Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare
OTP Bank S.A.
№14724876, 17 octombrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ce ai de făcut:
Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor funcționale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subidiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor;
Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
Cunoștințe avansate privind reglmentările legislative aferente proceselor bancare;
Experienţă în domeniul proiectelor, și în special în proiecte ce presupun implimentare/ajustare procese business în sisteme informatice, va reprezinta un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi) E-mail: recrutare@otpbank.md
Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor funcționale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subidiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor;
Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
Cunoștințe avansate privind reglmentările legislative aferente proceselor bancare;
Experienţă în domeniul proiectelor, și în special în proiecte ce presupun implimentare/ajustare procese business în sisteme informatice, va reprezinta un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi) E-mail: recrutare@otpbank.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳