Expert principal, pe durată determinată, gestiune riscuri operaționale

Banca Națională a Moldovei
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 3 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Obiectivul/scopul postului:

Asigurarea procesului de gestiune a riscurilor în cadrul BNM, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.

Cerințe minime obligatorii:

Studii superioare în domeniu economic sau administrativ cu media generala pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); în cazul unui calificativ mai mic de 8, condiţia este întrunită dacă candidatul are o experienţă în domeniul solicitat de minim 5 ani; Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţară si/sau instituţiile de invăţămînt respective;
Experienţă în domeniul economic sau administrativ de minim 3 ani în domeniile financiar-bancar, gestiune riscuri, audit, control intern, conformitate;
Posedarea cunoștințelor aferente instrumentelor de gestiune a riscurilor, cunoașterea standardelor și/sau bunelor practici va fi considerată un avantaj;
Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
Competenţe lingvistice: cunoaşterea fluentă a limbii române (nivel avansat); cunoaşterea limbii engleze la nivel intermediar.

Abilități:

organizatorice, de planificare, negociere,
lucru în echipă, comunicare eficientă;
gândire ordonată și constructivă, putere de convingere; perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres,
capacitatea de a comunica verbal şi în scris, a face transfer de cunoștințe.

Principalele atribuții:

Efectuează organizarea și coordonarea procesului de gestiune a riscurilor operaționale în activitatea BNM, prin participarea la:
- dezvoltarea cadrului intern metodologic de gestiune a riscurilor operaționale aferente proceselor de activitate ale BNM;
- organizarea ședințelor de autoevaluare a riscurilor operaționale pe procese;
- coordonarea matricelor/fișelor de risc operațional la nivel de procese BNM;
- elaborarea și administrarea profilului de risc operațional al băncii;
- raportarea consolidată la nivel de bancă aferent gestiunii riscurilor operaționale;
Dezvoltă și administrează mecanismul de gestiune integrată a riscurilor;
Dezvoltă cadrul aferent sistemului de control intern al BNM;
Efectuează transferul de cunoștințe către salariații responsabili din alte subdiviziuni.

Beneficiile oferite de BNM:

Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termen-limită:
16 septembrie 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022-822-158 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:

Legea cu privire la BNM nr. 548-XIII din 21.07.1995
Extras din Cadrul privind gestiunea riscurilor operaționale, plasat pe pagina web oficială a BNM
Metodologii și instrumente utilizate în gestiunea riscurilor și sistemului de control intern
Bunele practici în gestiunea riscurilor și sistemului de control intern (COSO, ISO, BASEL ș.a).
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide