Manager achiziții și logistică
GARDECOR SRL
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 20000 Până la 30000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Cu o experiență de peste 20 ani de activitate pe piață, GARDECOR, este expertul în construcții din sticlă securizată și sisteme de umbrire pe segmentele B2B în vânzări și B2C în vânzări și servicii de instalare.
Mărim echipa și asortimentul materialelor de construcții și décor
și angajăm MANAGER ACHIZIȚII și LOGISTICĂ.
Oferta și beneficiile:
1. angajare oficială cu un salariu negociabil la interviu;
2. oficiu confortabil și condiții moderne de muncă (mun.Chișinău, str.Grenoble 149);
3. sistem de instruire;
4. posibilități de creștere în carieră;
5. echipă tânără și prietenoasă;
6. team-building-uri.
Activități:
1.organizarea, planificarea, negocierea și executarea tuturor proceselor de achiziții;
2. identificarea, evaluarea și selectarea potențialilor furnizori ;
întocmirea rapoartelor de activitate.
3. gestionarea relațiilor, comunicarea cu transportatorii, brokerii vamali până la livrarea finală;
4. vizitarea expozițiilor comerciale internaționale pentru a găsi noi furnizori;
Profilul candidatului:
1. studii finisate în unul din domeniile: Achiziții, Economie, Logistică, Administrarea afacerilor, Management, Tehnic;
2. activitate anterioară în domeniul achizițiilor internaționale minim 2 ani;
3. cunoașterea limbii române, ruse și engleze(minim B2);
4. abilități de lucru cu echipamente de birou și software-uri, MS Office, 1C, Excell, analiza ABC;
5. Mobilitate, flexibilitate și spirit de echipă.
Dacă Vă regăsiți în cele indicate mai sus, așteptăm CV-ul la adresa de e- mail: hr.gardecor@gmail.com.
Mărim echipa și asortimentul materialelor de construcții și décor
și angajăm MANAGER ACHIZIȚII și LOGISTICĂ.
Oferta și beneficiile:
1. angajare oficială cu un salariu negociabil la interviu;
2. oficiu confortabil și condiții moderne de muncă (mun.Chișinău, str.Grenoble 149);
3. sistem de instruire;
4. posibilități de creștere în carieră;
5. echipă tânără și prietenoasă;
6. team-building-uri.
Activități:
1.organizarea, planificarea, negocierea și executarea tuturor proceselor de achiziții;
2. identificarea, evaluarea și selectarea potențialilor furnizori ;
întocmirea rapoartelor de activitate.
3. gestionarea relațiilor, comunicarea cu transportatorii, brokerii vamali până la livrarea finală;
4. vizitarea expozițiilor comerciale internaționale pentru a găsi noi furnizori;
Profilul candidatului:
1. studii finisate în unul din domeniile: Achiziții, Economie, Logistică, Administrarea afacerilor, Management, Tehnic;
2. activitate anterioară în domeniul achizițiilor internaționale minim 2 ani;
3. cunoașterea limbii române, ruse și engleze(minim B2);
4. abilități de lucru cu echipamente de birou și software-uri, MS Office, 1C, Excell, analiza ABC;
5. Mobilitate, flexibilitate și spirit de echipă.
Dacă Vă regăsiți în cele indicate mai sus, așteptăm CV-ul la adresa de e- mail: hr.gardecor@gmail.com.
Telefon:
Persoana de contact:
HR
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳