Specialist Livrări (part-time)
HR-Consulting
№14989231, 27 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Part-time
Clientul nostru, lider în distribuția echipamentelor medicale, caută un Specialist Livrări responsabil și organizat.
Sarcini:
Colectarea și organizarea documentelor necesare pentru încărcătura și alte documente specifice mărfurilor transportate;
Primirea încărcăturii la locul indicat, conform termenului convenit, supravegherea și verificarea conformității încărcăturii;
Efectuarea formalităților vamale finale;
Transportarea mărfurilor;
Prelucrează, descarcă și aranjează produsele în depozit;
Se deplasează la bancă, trezorerie și alte instituții, conform solicitărilor departamentelor;
Efectuează deplasări pentru traducerea și legalizarea documentelor;
Respectă procedurile de exploatare și întreținere a autovehiculelor companiei.
Cerințe:
Permis de conducere categoria B (cat. C constituie un avantaj);
Abilitate de a lucra cu documente de expeditie (facturi fiscale, acte etc.);
Experiență de conducere minimă de 2 ani;
Cunoștințe asupra zonelor orașului Chișinău;
Cunoștințe minime de mecanică auto;
Bune abilități de comunicare, organizare;
Responsabilitate, răbdare, punctualitate, disciplină;
Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (nivel intermediar).
Beneficii:
Tichete de masă;
Mașină de serviciu;
Telefon de serviciu;
Prime de Paște și Crăciun;
Bonusuri pentru merite deosebite.
Program: Part-time, 5/6h pe zi.
Cei interesați sunt rugați să trimită CV-ul cu codul SE la adresa de e-mail: tt90@search4staff.com
Pentru detalii: 069 638 007 E-mail: tt90@search4staff.com
Telefon: 069 638 007
Sarcini:
Colectarea și organizarea documentelor necesare pentru încărcătura și alte documente specifice mărfurilor transportate;
Primirea încărcăturii la locul indicat, conform termenului convenit, supravegherea și verificarea conformității încărcăturii;
Efectuarea formalităților vamale finale;
Transportarea mărfurilor;
Prelucrează, descarcă și aranjează produsele în depozit;
Se deplasează la bancă, trezorerie și alte instituții, conform solicitărilor departamentelor;
Efectuează deplasări pentru traducerea și legalizarea documentelor;
Respectă procedurile de exploatare și întreținere a autovehiculelor companiei.
Cerințe:
Permis de conducere categoria B (cat. C constituie un avantaj);
Abilitate de a lucra cu documente de expeditie (facturi fiscale, acte etc.);
Experiență de conducere minimă de 2 ani;
Cunoștințe asupra zonelor orașului Chișinău;
Cunoștințe minime de mecanică auto;
Bune abilități de comunicare, organizare;
Responsabilitate, răbdare, punctualitate, disciplină;
Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (nivel intermediar).
Beneficii:
Tichete de masă;
Mașină de serviciu;
Telefon de serviciu;
Prime de Paște și Crăciun;
Bonusuri pentru merite deosebite.
Program: Part-time, 5/6h pe zi.
Cei interesați sunt rugați să trimită CV-ul cu codul SE la adresa de e-mail: tt90@search4staff.com
Pentru detalii: 069 638 007 E-mail: tt90@search4staff.com
Telefon: 069 638 007
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut