Specialist principal marketing
Instituția Publică Oficiul Național al Turismului
№15142201, 10 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 14 200 Până la 16 700 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Oficiul Național al Turismului este în căutarea unui Specialist Principal Marketing, în scopul implementării programelor și proiectelor de stat în domeniul turismului, dezvoltării strategiilor naționale de promovare a imaginii țării ca destinație turistică și al creșterii profesionalismului în industria turismului.
Responsabilități:
- Implementarea și gestionarea programelor și proiectelor de stat, a strategiilor de dezvoltare în domeniul turismului.
- Promovarea imaginii țării ca destinație turistică pe piețele interne și internaționale.
- Planificarea și gestionarea logisticii pentru evenimentele de turism: rezervarea spațiului expozițional, designul standurilor și coordonarea materialelor necesare.
- Crearea și dezvoltarea materialelor promoționale, designul și identitatea vizuală pentru produsele turistice noi.
Cerințe:
- Studii superioare în economie, turism, administrarea afacerilor, marketing sau domenii similare.
- Cunoașterea limbii engleze la nivel B2 (cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj).
- Minimum 2 ani de experiență profesională în domenii relevante pentru turism și marketing.
Abilități avansate în utilizarea pachetului MS Office, Canva, Photoshop și programe de editare foto + video.
- Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare.
- Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor.
- Rezistență la stres și efort, punctualitate și echilibru emoțional.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv + bonusuri
- Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră..
- Mediu de lucru dinamic și prietenos.
- Oficiu situat în centrul capitalei.
Cum să aplici:
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul actualizat la adresa de email.
Responsabilități:
- Implementarea și gestionarea programelor și proiectelor de stat, a strategiilor de dezvoltare în domeniul turismului.
- Promovarea imaginii țării ca destinație turistică pe piețele interne și internaționale.
- Planificarea și gestionarea logisticii pentru evenimentele de turism: rezervarea spațiului expozițional, designul standurilor și coordonarea materialelor necesare.
- Crearea și dezvoltarea materialelor promoționale, designul și identitatea vizuală pentru produsele turistice noi.
Cerințe:
- Studii superioare în economie, turism, administrarea afacerilor, marketing sau domenii similare.
- Cunoașterea limbii engleze la nivel B2 (cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj).
- Minimum 2 ani de experiență profesională în domenii relevante pentru turism și marketing.
Abilități avansate în utilizarea pachetului MS Office, Canva, Photoshop și programe de editare foto + video.
- Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare.
- Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor.
- Rezistență la stres și efort, punctualitate și echilibru emoțional.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv + bonusuri
- Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră..
- Mediu de lucru dinamic și prietenos.
- Oficiu situat în centrul capitalei.
Cum să aplici:
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul actualizat la adresa de email.
Telefon:
Persoana de contact:
Veronica ȚÎCU
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut