Asistent managerial (Lucru de la distanță)
5 000 – 10 000 леев в месяц
S.R.L. Tribus Prim
23 мая 2025
Унгены
Можно без опыта
Частичная занятость
Среднее специальное
Гибрид (Дом/Офис)
Tribus Prim SRL este o companie de succes, aflată în continuă dezvoltare, fiind unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de porți, garduri și plase metalice din Republica Moldova. Ne mândrim cu standarde înalte de calitate, profesionalism și inovație în fiecare proiect.
Angajăm: Asistent managerial (Lucru de la distanță)
Vrei să lucrezi din confortul casei tale, să ai un program flexibil și să faci parte dintr-o echipă dinamică? Căutăm un Asistent managerial responsabil și organizat, care să ne ajute în coordonarea și urmărirea activităților zilnice.
Responsabilități:
- Asistă online la ședințele echipei și documentează toate informațiile importante în calendar sau tabel.
- Monitorizează respectarea termenilor de îndeplinire a sarcinilor și înțelegerilor.
- Trimite notițe informative și remindere către angajați cărora le expiră termenul de îndeplinire a sarcinilor.
- Asigură coerența și claritatea informațiilor transmise.
- Urmărește progresul echipei și raportează periodic statusul activităților planificate.
Cerințe:
- Rezultate școlare înalte ( medie mai mare de 8)
- Răbdare și perseverență în urmărirea sarcinilor.
- Abilități excelente de autoorganizare și punctualitate.
- Atenție sporită la detalii și acuratețe în redactare.
- Seriozitate în îndeplinirea responsabilităților.
- Respectarea strictă a confidențialității informațiilor.
Ce oferim:
- Salariu motivant, în funcție de performanță și implicare.
- Program flexibil de muncă, adaptabil în funcție de nevoile tale.
- Oportunitatea de a lucra de la distanță, într-un mediu profesionist și prietenos.
Angajăm: Asistent managerial (Lucru de la distanță)
Vrei să lucrezi din confortul casei tale, să ai un program flexibil și să faci parte dintr-o echipă dinamică? Căutăm un Asistent managerial responsabil și organizat, care să ne ajute în coordonarea și urmărirea activităților zilnice.
Responsabilități:
- Asistă online la ședințele echipei și documentează toate informațiile importante în calendar sau tabel.
- Monitorizează respectarea termenilor de îndeplinire a sarcinilor și înțelegerilor.
- Trimite notițe informative și remindere către angajați cărora le expiră termenul de îndeplinire a sarcinilor.
- Asigură coerența și claritatea informațiilor transmise.
- Urmărește progresul echipei și raportează periodic statusul activităților planificate.
Cerințe:
- Rezultate școlare înalte ( medie mai mare de 8)
- Răbdare și perseverență în urmărirea sarcinilor.
- Abilități excelente de autoorganizare și punctualitate.
- Atenție sporită la detalii și acuratețe în redactare.
- Seriozitate în îndeplinirea responsabilităților.
- Respectarea strictă a confidențialității informațiilor.
Ce oferim:
- Salariu motivant, în funcție de performanță și implicare.
- Program flexibil de muncă, adaptabil în funcție de nevoile tale.
- Oportunitatea de a lucra de la distanță, într-un mediu profesionist și prietenos.
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Адрес:
Унгены
Дата актуализации:
23 мая 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено