Asistent(ă) contabil(ă)

HR-Consulting
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: 9000 MDL
График: Полный день
Cerințe:

Studii superioare în Contabilitate sau Economie;
Fluență în română și rusă (cunoașterea limbii engleze ar prezenta un avantaj);
Abilități bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1C;.
Capacități excelente de organizare;
Responsabilitate, seriozitate și punctualitate;
Abilități bune de comunicare.

Ce vei face:

Introduce datele referitoare la încasări, plăți, facturi și alte documente contabile în sistemele de contabilitate ale companiei;
Verificarea exactității și integrității informațiilor înregistrate;
Întocmirea și emiterea facturilor, chitanțelor și notelor de plată;
Organizarea și arhivarea documentelor contabile și financiare, atât în format fizic, cât și electronic;
Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru a asigura exactitatea și completitudinea rapoartelor;
Asistența în pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale, TVA și alte obligații fiscale ale companiei.

Se oferă:

Salariu de la 9000 MDL (pentru perioada inițială);
Locație centrală;
Posibilități de creștere în carieră.

Dacă ești interesat, aplică acum cu codul poziției vacante (AC) pe adresa: tt90@search4staff.com sau sună 069 638 007.
Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați! E-mail: tt90@search4staff.com
069 638 007
Телефон:
+373 696 38 007
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть