Contabil Tucano Coffee
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Compania noastră este în căutarea unei persoane pentru suplinirea funcţiei vacante de contabil.
Descrierea locului de muncă şi responsabilităţile:
Introducerea exporturilor/importurilor de marfuri in 1C;
Introducerea facturilor de servicii prestate;
Introducerea deconturilor de avans;
Repartizarea petrolului, decontarea in 1C, evidenta foilor de parcurs;
Intocmirea si verificarea registrului de livrari/procurari;
Administrarea debitorilor, intocmirea actelor de verificare si a raportului pe datorii expirate;
Efectuarea inventarierii periodice si verificarea rezultatelor obtinute;
Executarea altor sarcini de serviciu ale superiorului direct.
Introducerea extraselor bancare in 1C, efectuarea transferurilor
Cerinţele pentru ocuparea postului:
studii superioare în domeniul economiei, contabilităţii;
experienţă în evidenţa serviciilor (deprinderi în sectorul producerii va constitui un avantaj);
utilizator avansat PC (1C, Microsoft Office, Internet);
cunoaşterea limbilor - română şi rusă;
cunoaşterea evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare;
abilitatea de a lucra cu un volum mare de informaţie.
Calităţi şi trăsături de personalitate:
comunicabil şi prietenos;
grad înalt de responsabilitate şi orientare spre rezultat;
autodisciplină, iniţiativă, diplomaţie, onestitate, flexibilitate;
temperat în situaţii de conflict şi de criză.
Caracteristica mediului de lucru:
oportunitate de angajare pe termen lung;
posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală;
pachet competitiv de remunerare şi beneficii.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-urile, la adresa de e-mail n.babin@uniresto.md cu menţionarea postului vacant. E-mail: n.babin@uniresto.md
Descrierea locului de muncă şi responsabilităţile:
Introducerea exporturilor/importurilor de marfuri in 1C;
Introducerea facturilor de servicii prestate;
Introducerea deconturilor de avans;
Repartizarea petrolului, decontarea in 1C, evidenta foilor de parcurs;
Intocmirea si verificarea registrului de livrari/procurari;
Administrarea debitorilor, intocmirea actelor de verificare si a raportului pe datorii expirate;
Efectuarea inventarierii periodice si verificarea rezultatelor obtinute;
Executarea altor sarcini de serviciu ale superiorului direct.
Introducerea extraselor bancare in 1C, efectuarea transferurilor
Cerinţele pentru ocuparea postului:
studii superioare în domeniul economiei, contabilităţii;
experienţă în evidenţa serviciilor (deprinderi în sectorul producerii va constitui un avantaj);
utilizator avansat PC (1C, Microsoft Office, Internet);
cunoaşterea limbilor - română şi rusă;
cunoaşterea evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare;
abilitatea de a lucra cu un volum mare de informaţie.
Calităţi şi trăsături de personalitate:
comunicabil şi prietenos;
grad înalt de responsabilitate şi orientare spre rezultat;
autodisciplină, iniţiativă, diplomaţie, onestitate, flexibilitate;
temperat în situaţii de conflict şi de criză.
Caracteristica mediului de lucru:
oportunitate de angajare pe termen lung;
posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală;
pachet competitiv de remunerare şi beneficii.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-urile, la adresa de e-mail n.babin@uniresto.md cu menţionarea postului vacant. E-mail: n.babin@uniresto.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳