Logistician/ă gestiune flux
ÎS Moldelectrica
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 15000 До 15500 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Principalele responsabilități ale postului:
- Organizează recepția cererilor de la sucursalele și serviciile centrale ÎS „Moldelectrica” pentru toate tipurile de echipamente și resurse materiale;
- Efectuează analiza și cercetarea pieței materialelor electrice;
- Efectuează generalizarea ofertelor conform nomenclatorului fix și înaintează propuneri grupului de lucru pentru achiziții de efectuare a achizițiilor bunurilor comune;
- Organizează comercializarea activelor neutilizate ale întreprinderii;
- Monitorizează respectarea termenelor de livrare a bunurilor sau prestare a serviciilor în baza contractelor, comenzilor, acordurilor încheiate, informează operatorii economici și grupurile de lucru pentru achiziții despre expirarea/depășirea termenului de executare a obligațiilor contractuale de către operatorii economici contractați.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii superioare tehnice în domeniul energetic;
- Experiență profesională: experiență de lucru în funcții similare – constituie un avantaj;
- Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel avansat, utilizarea aplicațiilor software specializate pentru sarcini de gestionare și evidența bunurilor (UNA, 1C – constituie un avantaj);
generale:
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
- Disponibilitate pentru deplasări periodice în țară;
- Capacități de analiză și sinteză, organizare, motivare, control, comunicare, lucru în echipă.
- Organizează recepția cererilor de la sucursalele și serviciile centrale ÎS „Moldelectrica” pentru toate tipurile de echipamente și resurse materiale;
- Efectuează analiza și cercetarea pieței materialelor electrice;
- Efectuează generalizarea ofertelor conform nomenclatorului fix și înaintează propuneri grupului de lucru pentru achiziții de efectuare a achizițiilor bunurilor comune;
- Organizează comercializarea activelor neutilizate ale întreprinderii;
- Monitorizează respectarea termenelor de livrare a bunurilor sau prestare a serviciilor în baza contractelor, comenzilor, acordurilor încheiate, informează operatorii economici și grupurile de lucru pentru achiziții despre expirarea/depășirea termenului de executare a obligațiilor contractuale de către operatorii economici contractați.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii superioare tehnice în domeniul energetic;
- Experiență profesională: experiență de lucru în funcții similare – constituie un avantaj;
- Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel avansat, utilizarea aplicațiilor software specializate pentru sarcini de gestionare și evidența bunurilor (UNA, 1C – constituie un avantaj);
generale:
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
- Disponibilitate pentru deplasări periodice în țară;
- Capacități de analiză și sinteză, organizare, motivare, control, comunicare, lucru în echipă.
Телефон:
Контактное лицо:
Luncari Inga
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳