Manager de Categorie
Linella
№14989592, 27 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Ne dezvoltăm activ și căutăm colegi noi! Pentru funcția aceasta ne dorim să găsim un negociator profesionist, ambițios și încrezut în puterile sale. La funcția manager de categorie vei avea în gestiune o anumită categorie de produse din magazinele noastre. Vei duce tratative cu furnizorii, vei dezvolta sortimentul , vei menține baza existentă. Te invităm să faci parte dintro-o familie mare de profesioniști entuziasmați!
Cerințe:
Studii superioare (preferabil în domenii economice sau de management);
Cunoșterea avansată a limbii române, ruse și engleză (scris și vorbit);
Cunoșterea avansată a MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Cunoașterea pieței locale de retail;
Gândire analitică și abilități excelente de luare a deciziilor;
Abilități excelente de negociere și comunicare eficientă;
Responsabilități:
Evaluați și selectați sortimentul și furnizorii, asigurând o ofertă competitivă;
Participați activ la negocieri cu furnizorii;
Analizați constant tendințele pieței;
Monitorizați și analizați mereu concurenții;
Gestionați și coordonați planificarea promoțiilor cu furnizorii;
Elaborați rapoarte și analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei;
Colaborați mereu cu magazinele din rețea pentru eficiența rezultatelor;
Oferim:
Salariu și premii, transparente achitate în termen;
Premii de performanță;
Bonus pentru fidelitate;
Cadouri de sărbători;
Concediu 2 ori pe an;
Echipă tănără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30.
Adresa: or. Chișinău, șos. Muncești 121.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare (preferabil în domenii economice sau de management);
Cunoșterea avansată a limbii române, ruse și engleză (scris și vorbit);
Cunoșterea avansată a MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Cunoașterea pieței locale de retail;
Gândire analitică și abilități excelente de luare a deciziilor;
Abilități excelente de negociere și comunicare eficientă;
Responsabilități:
Evaluați și selectați sortimentul și furnizorii, asigurând o ofertă competitivă;
Participați activ la negocieri cu furnizorii;
Analizați constant tendințele pieței;
Monitorizați și analizați mereu concurenții;
Gestionați și coordonați planificarea promoțiilor cu furnizorii;
Elaborați rapoarte și analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei;
Colaborați mereu cu magazinele din rețea pentru eficiența rezultatelor;
Oferim:
Salariu și premii, transparente achitate în termen;
Premii de performanță;
Bonus pentru fidelitate;
Cadouri de sărbători;
Concediu 2 ori pe an;
Echipă tănără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30.
Adresa: or. Chișinău, șos. Muncești 121.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено