Manager vînzări - Contabil
Palin Construct SRL
№14586412, 9 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
От 12 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
Cerințe:
experiență în contabilitate de cel puțin 5 ani si in vînzări;
cunoștințe de 1С (7;8), PC (MS Office);
studii medii de specialitate la profilul respectiv sau studii superioare (contabilitate, economie, finanțe);
cunoașterea limbilor română și rusă;
capacitate înaltă de muncă, energie și sîrguință;
responsabilitate, abilități de organizare, atenție la detalii, spirit de inițiativă;
integritate, onestitate, amabilitate;
tendință spre învățare și dezvoltare.
Principalele responsabilități ale postului:
Recepționare, controlul și prelucrarea documentelor primare;
Evidența operațiunilor de casa și bancare;
Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C și sistemul corporativ;
Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
Întocmirea rapoartelor operaționale zilnice;
Apeluri telefonice către clienți.
Condiții de lucru:
post de muncă în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică, care ocupă poziția de lider în cadrul segmentului său de piață;
program de lucru: de luni pînă vineri, de la 8.30 pînă la 17.30;
salariu motivant și plătit la timp;
angajare oficială;
pachet corporativ de telefonie mobilă;
colectiv binevoitor și conducere înțeleaptă;
oportunități pentru dezvoltare personală și crestere profesională;
perioada de probă – 1 lună.
Salariul se va stabili în urma interviului. Telefon: 079200801
E-mail: repres@tehnoprofil.md
www.tehnoprofilshop.md
experiență în contabilitate de cel puțin 5 ani si in vînzări;
cunoștințe de 1С (7;8), PC (MS Office);
studii medii de specialitate la profilul respectiv sau studii superioare (contabilitate, economie, finanțe);
cunoașterea limbilor română și rusă;
capacitate înaltă de muncă, energie și sîrguință;
responsabilitate, abilități de organizare, atenție la detalii, spirit de inițiativă;
integritate, onestitate, amabilitate;
tendință spre învățare și dezvoltare.
Principalele responsabilități ale postului:
Recepționare, controlul și prelucrarea documentelor primare;
Evidența operațiunilor de casa și bancare;
Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C și sistemul corporativ;
Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
Întocmirea rapoartelor operaționale zilnice;
Apeluri telefonice către clienți.
Condiții de lucru:
post de muncă în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică, care ocupă poziția de lider în cadrul segmentului său de piață;
program de lucru: de luni pînă vineri, de la 8.30 pînă la 17.30;
salariu motivant și plătit la timp;
angajare oficială;
pachet corporativ de telefonie mobilă;
colectiv binevoitor și conducere înțeleaptă;
oportunități pentru dezvoltare personală și crestere profesională;
perioada de probă – 1 lună.
Salariul se va stabili în urma interviului. Telefon: 079200801
E-mail: repres@tehnoprofil.md
www.tehnoprofilshop.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳