Consultant Senior - Contabilitate, Taxe, Fiscalitate
EY
№14593773, 8 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Căutăm un Contabil - Consultant experimentat pentru departamentului nostru de Taxe din Chișinău. Ca membru al echipei noastre, vei oferi servicii de consultanță fiscală pentru clienții noștri, dintr-o serie de industrii diferite, pe diverse teme fiscale.
Responsabilități:
Lucrul în echipa noastră pentru a înțelege nevoile clientului, oferirea de soluții fiscale practice și asistarea la implementarea acestor recomandări;
Oferirea de consiliere pe diverse probleme fiscale, inclusiv respectarea legislației fiscale, planificare și consultanță;
Urmează modificările legislative și de afaceri pentru a asigura conformitatea clientului și a-i asista în adaptarea la noile reglementări;
Asistarea la auditurile fiscale și acționarea ca punct de contact - colaborarea cu colegii noștri din departamentul de Audit;
Pregatirea de fișiere, memoranduri, documente de lucru și alte documente în legătură cu servirea clientului (propuneri, scrisori de angajament, prezentări, rapoarte finale);
Efectuarea de controale fiscale în cadrul diverselor tipuri de sarcini;
Sprijinirea active a managerilor și partenerilor în eforturile de marketing și dezvoltare a afacerii (inițiative, întâlniri cu clienții și negocieri, redactarea propunerilor, seminarii fiscale, etc.).
Pentru acest rol trebuie să ai:
Licență / Masterat în Contabilitate, Finanțe, Fiscalitate sau domenii conexe;
2 - 3 ani de experiență în activități relevante desfășurate într-un mediu de muncă similar (de exemplu: consultant fiscal / profesionist în contabilitate în industrie);
Experiență practică în consultanța și conformitate fiscala - taxe directe și indirecte;
Cunoștințe bune programe IT (exemplu: Microsoft Office);
Fluent în engleză (experiența de lucru in limba engleza), a doua limbă straina este un plus.
Abilități și atribute pentru succes:
Foarte bună înțelegere tehnică și practică a prevederilor legislației fiscale moldovenești și a conformității aferente;
Foarte bune abilități analitice și atenție la detalii;
Bune abilități de organizare, planificare și prioritizare;
Interes pentru idei noi și mentalitate inovatoare;
Motivație constanta, capacitate de a lucra atât independent cât și în echipă;
Spirit de echipă.
Ce oferim:
Învățare continuă: Te ajutam să-ți dezvolți atitudinea și abilitățile necesare pentru a face față situațiilor noi;
Succes definit de tine: Îți oferim instrumentele și flexibilitatea necesară pentru un impact semnificativ, în felul tău;
Leadership transformativ: Îți vom oferi perspectivele, coaching-ul și încrederea necesară pentru a fi liderul de care lumea are nevoie.
E-mail:
eycareers@ro.ey.com
florentina.banescu@ro.ey.com
Responsabilități:
Lucrul în echipa noastră pentru a înțelege nevoile clientului, oferirea de soluții fiscale practice și asistarea la implementarea acestor recomandări;
Oferirea de consiliere pe diverse probleme fiscale, inclusiv respectarea legislației fiscale, planificare și consultanță;
Urmează modificările legislative și de afaceri pentru a asigura conformitatea clientului și a-i asista în adaptarea la noile reglementări;
Asistarea la auditurile fiscale și acționarea ca punct de contact - colaborarea cu colegii noștri din departamentul de Audit;
Pregatirea de fișiere, memoranduri, documente de lucru și alte documente în legătură cu servirea clientului (propuneri, scrisori de angajament, prezentări, rapoarte finale);
Efectuarea de controale fiscale în cadrul diverselor tipuri de sarcini;
Sprijinirea active a managerilor și partenerilor în eforturile de marketing și dezvoltare a afacerii (inițiative, întâlniri cu clienții și negocieri, redactarea propunerilor, seminarii fiscale, etc.).
Pentru acest rol trebuie să ai:
Licență / Masterat în Contabilitate, Finanțe, Fiscalitate sau domenii conexe;
2 - 3 ani de experiență în activități relevante desfășurate într-un mediu de muncă similar (de exemplu: consultant fiscal / profesionist în contabilitate în industrie);
Experiență practică în consultanța și conformitate fiscala - taxe directe și indirecte;
Cunoștințe bune programe IT (exemplu: Microsoft Office);
Fluent în engleză (experiența de lucru in limba engleza), a doua limbă straina este un plus.
Abilități și atribute pentru succes:
Foarte bună înțelegere tehnică și practică a prevederilor legislației fiscale moldovenești și a conformității aferente;
Foarte bune abilități analitice și atenție la detalii;
Bune abilități de organizare, planificare și prioritizare;
Interes pentru idei noi și mentalitate inovatoare;
Motivație constanta, capacitate de a lucra atât independent cât și în echipă;
Spirit de echipă.
Ce oferim:
Învățare continuă: Te ajutam să-ți dezvolți atitudinea și abilitățile necesare pentru a face față situațiilor noi;
Succes definit de tine: Îți oferim instrumentele și flexibilitatea necesară pentru un impact semnificativ, în felul tău;
Leadership transformativ: Îți vom oferi perspectivele, coaching-ul și încrederea necesară pentru a fi liderul de care lumea are nevoie.
E-mail:
eycareers@ro.ey.com
florentina.banescu@ro.ey.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳